Söndag 5 Juli

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan jag skrev, men det är ju semester med allt vad det innebär. Vår första semestervecka var vi på en bussresa till Paris, och Disneyland. Vi var 2 dagar i Disneyland, 1 dag var vi och tittade på Mona Lisa, Eiffeltornet som vi var uppe i på 2 dra våningen. Vi var även inne i Notre Dam kyrkan. En mycket trevlig resa, enda nackdelen var när man skulle sova i bussen, det var ingen höjdare. Sen när vi kommit hem från resan började jag få ont i mitt friska ben, på baksidan av mitt lår. In till akuten och ultraljud som visade en ny propp i mitt ben. Nu får jag blodförtunnande direkt i magen plus mina waran tabletter. Min spruta i magen har Anders lärt sig ge mig han är jätteduktig. Måste ha den samma tid varje dag så man låser ju upp sig om man måste till vårdcentralen varje dag. Anders har fått blodförgiftning i sin fot(rosfeber) så han går på stark medicin för det, stackaren. Matilda sitter denna veckan på hemköp och säljer jordgubbar, Marcus åkte i går till sin pappa i Lund där han ska vara en vecka nu. Ska försöka sätta in lite bilder också....Matilda har fått besked att hon kommit in på omvårdnadsprogrammet i Hässleholm. Våra favoritgrannar Maria o töserna har varit uppe hos sin släkt och kommer hem i nästa vecka, vi längtar jättemycket efter dom. Ha det gott allihopa Kram Marie


Här är vi utanför Disneyland i Paris


Här är Linnea Emma o Hanna tillsammans med Mimmi



Jag tillsammans med en fransk beundrare!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmmmmmmm, vilken snygging!

Tråkigt med dina proppar, hoppas det löser sig snabbt.

Verkar som ni har haft en underbar resa.

Ha det gott i sommarvärmen.

Kram Linda

2009-07-06 @ 12:21:13
URL: http://farmorslillamadahjarta.blogspot.com
Postat av: Ingegerd

Marie nu undrar jag hur du mår tänker på propparna Kram Ingegerd

2009-07-24 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0