Fredag den 5/6

Hej svejs!
I dag har Marcus slutat skolan, jag och Carina var med på skolavslutningen på norrängsskolan. Musik och tal av en del personer och björkar och ballonger, en trevlig avslutning. Sedan körde vi till mc donalds och åt vår middag där. Förra helgen pingstafton passade vi våra älsklingar till flickor Ellen o Ida våra goa grannbarn. Superduktiga töser, åt bra och var så mysiga. Dom somnade båda 2 i vår säng, jag låg och sjöng sånger som dom ville att jag skulle sjunga. Det blev bä bä, mors lilla olle, ekorre satt i granen. Tack för att vi fick låna dessa goa töser vi lånar dom gärna igen I morgon är det sveriges nationaldag, då ska töserna ner till åparken och ha dansuppvisning med gammeldansgruppen.  På kvällen ska Hanna sova över på sin skola med sin klass, det gör alltid 5an när dom ska lämna skolan för att börja till hösten i Tyringe.På söndag ska vi åka till tosselilla park med en annan familj och leka och ha roligt.

4 härliga tjejer som har kul ihop


Ida o Hanna myser ihopa



Fika ute i solen


Här hjälper Matilda Ellen o Ida mig att tvätta bilen, duktiga tjejer



Ännu mera mys


Marcus tillsammans med sin klasslärare Malin(som tyvärr ej får stanna kvar på skolan) En underbar lärare!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan vännen! Tack själva för att ni tar så väl hand om våra töser! Dom vill ju vara hos er varje dag om dom fick.. Ha så roligt på Tosselilla! Men jag hoppas vi ses innan dess. Puss och kram!

2009-06-05 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0