LÖRDAG 13 JUNI

Ja då sitter man här och tittar ut genom fönstret, fy vad det regnar o regnar. Matilda är hos en kompis som konfirmeras i dag. Anders o Hanna har kört in till Hässleholm jag o Marcus stannade hemma. Ingegerd tack för din fina hälsning, du ska tro man är stolt som en tupp över sina vackra barn. Du skulle se min orkide som jag köpte när du var med. Den har 4 stänglar och blommar som bara den helt otroligt vacker alltså. Jag ska jobba i natt och i morgon natt.Till hösten ska jag börja att läsa, har kommit in på en utbildning till apotekstekniker det ska bli jätteroligt. Jag har fått tjänstledigt från mitt jobb på gruppbostaden så allt krut ska jag lägga på utbildningen. Nästa helg alltså söndagen 21 juni åker vi på en bussresa tillsammans med min syster och hennes familj till Paris. Vi ska vara 2 dagar i Paris och 2 dagar på Disneyland ska bli jätteroligt. Hoppas bara att jag blir bättre i min höft, ska in på tisdag och röntga den igen plus mitt bäcken sedan till en ortopedläkare. På onsdag är det sista dagen som jag demonstrerar mat på hemköp sedan är det uppehåll över sommaren plus hösten pga mina studier. Ha det gott allihopa så återkommer jag när jag har tid...kramar i massor till alla som läser min blogg....:) här kommer lite trevliga bilder att titta på



Hanna spelar med skolorkestern


4 härliga tjejer i bustagen
Hanna Ellen Ida o Matilda



Vår katt Oscar hittade ett mysigt ställe på hatthyllan att sova på



Här är hela Matildas klass tillsammans med sina 2 lärare på balen

Här håller Anders på att måla vårt nya uterum som snart är helt färdigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0