Fredag 27 mars-09

Hej svejs det var ett tag sedan jag skrev, men jag har lärt mig att ha facebook av matilda så nu är man där och hittar en massa gamla vänner. Har börjat att arbetspröva det är lite jobbigt för jag har ont i min höft. Men sjukgymnastik 2 ggr i veckan ska nog hjälpa mig att bli av med smärtan, hoppas jag. Har varit hos tandläkaren i dag och lagat min porslinstand som gått sönder, pengarna bara flyger iväg. I kväll ska jag arbetsträna igen och marcus ska till spårgatan i helgen. Sätter in lite vårbilder att titta och njuta av , nu är det inte långt till vår får man hoppas.



Gula krokusar visst är dom vackra?



En backe med vitsippor bara att njuta...........................



Körsbärsträd i blom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0