Fredag 6/3-09

Hej hej! Det var några dagar sedan jag skrev, men dagarna har varit fulltecknat för mig( så är man sjukskriven) Det har varit provtagning 2 ggr denna veckan, sedan fick jag till tandläkaren 1 hål plus att jag fick dit där en gång till. Porslin från en tand lossnade bara en kväll. Jag har även varit på mammografi, jag blev kallad dit så jag tyckte att det var viktigt att göra. Ann kom och hämtade mig och följde med mig dit tack snälla för skjutsen. Har fått reda på nu att min menisk har fått en liten skada, men man opererar inte utan det är sjukgymnastik som gäller. I går hade jag jätteont i mitt knä fick tom ta en morfintablett för det, men fy vad man blir trött och dåsig av en sån liten tablett. Marcus fröken sms mig i går hon är fortfarande sjuk, har fått en halsböld plus hjärtsäcksinfl och hjärtmuskelinfl är sjukskriven nu i 2 veckor. Krya på dig malin vi tänker på dig! I kväll ska Matilda följa med en tjej som heter Linnea hem till henne i finja. Film och godis kan jag tänka mig att det blir. Vi andra kommer att titta på lets dance och spela in så ska det låta!!!



Hela det härliga gänget i lets dance 2009




Peter Settman en kanon programledare för så ska det låta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0