Måndag 1 mars 09

Dagen började nere på vårdcentralen med nya blodprov, pratade även med doktorn som sjukskrev mig till den 15 mars. Sedan bar det av till skolan med möte hos specialpedagogen och Katarina matildas eng lärare. Verkade positivt i dag får hoppas att det blir det även i fortsättningen. Kämpa på Matilda, vi finns för dig! Därefter åkte jag med Thore till sjukgymnasten i Hässleholm. Han började att träna mina muskler, fick göra olika redskapsövningar, fy vad jobbigt. Hem och åt lite middag. Far hämtade mig sen och körde mig till jobbet, skulle vara möte där. Tråkigt eftersom vi fick besked att 50% tjänst ska dras in på alla gruppbostäder och varannan helg. Många var ledsna och man blir arg på dom som sitter och bestämmer detta över våra huvud. Åkte med Åsa hem, var helt slut i mitt huvud efter denna dag.På kvällen tittade vi lite på tv  snackade en liten stund med min goe granne Maria. Åh vad jag längtar till sommaren. När man kan sitta på däcket och sola, grilla och snacka med sina goa grannar. Nej nu får man sluta drömma och sedan kallade sängen natti natti

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltid lika trevligt att prata med dig! Kram på dig!

2009-03-03 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0