Måndag 4/5-09

Hejsan svejsan allihopa! Det var ett tag sedan men vår gamla data gick sönder så man hade ju ingen annan att skriva på. I helgen har det varit kanonfint väder, sol och varmt och skönt. Jag började att jobba mina nätter nu efter min sjukskrivning, jätteskönt. Vi hade gäster i lördags vi åt grillat alltid lika gott. I söndags var jag matilda ellen vår grannflicka och hennes farmor på hovdala slott och tittade på orkideer,jag köpte givetvis en i skarp lila supersnygg.Sedan jobbade jag söndag natt och det gick jättebra. I dag måndag har jag varit hos sjukgymnasten, fick prova att sitta på en pilatesboll, en fröjd att se.....tänk vilken balans man har alltså, jag ramlade och slog i bakre delen.I kväll ska marcus till finja fritidsgård med sin ledsagare johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0