Torsdag 28 maj 09

Hej kära vänner!!!
Ursäkta att det är dröjt med mitt skrivande, men det är rätt så mycket nu innan skolavslutningen.Vi håller på att göra vid vårt nya uterum. Vi har haft hjälp av Henrik grannen och Anders pappa, tack snälla för all hjälp, ni är underbara. Jag håller på att måla 2 mjölkkannor, gråa med något vitt på tänkte jag. Sedan ska jag köpa lite blommor som jag ska plantera i helgen tänkte jag. I kväll ska jag tillsammans med mina arbetskamrater åka till Gunnel som jobbat hos oss. Vi är där 1 gång varje år, äter musslor i vitlök,grillat och brieost som är varm m salta kex. En supertrevlig kväll brukar det alltid bli. Jag ska åka med Ida på mitt jobb, sedan ska vi hämta lite folk på vägen. Anf mina proppar i benet har jag varit på koll och det visade att den ena proppen är upplöst men ej den andra. ska ta nya prov på måndag och sedan på återbesök på tisdag, då ger det sig om jag ska fortsätta med mitt waran. Har fått nya specialbeställda stödstrumpor till båda benen, dom tyckte att mitt andra ben var svullet nämligen. Till helgen är det morsdag, får se om mina barn kommer ihåg det, vi ska på middag hos Anders föräldrar vet jag.Har fått besked att jag kommit in på skola till hösten,jättekul. Jag ska läsa 1 termin till apotekstekniker i Hässleholm,längtar faktiskt har sökt tjänstledigt från min nattjänst nu i höst. Nu ska jag köra ner till mor o far som skulle bjuda på grösakssoppa, det ska bli mums. Ingegerd(henriks mamma) jag lovar att följa med Maria och handla blommor till dom, jag älskar att handla blommor, fråga Anders- Ha det bra alla så hörs vi kramMarie

En mysbild på Hanna Ellen Ida o jag


Kommentarer
Postat av: Maria Wikberg

Hej lilla vän! Vore snällt om du ville kolla blommor med mig, har inte gröna fingrar precis...

Hoppas att ni vilar er ordentligt, imorgon kommer våra små huliganer! Hoppas det går bra att sitta barnvakt imorgon,fast det kommer det säkert att göra, våra gullhumlor älskar ju att vara hos er! Kramar!

2009-05-29 @ 21:22:23
Postat av: Linda

Ho ho!



Det var ju kul att du har skaffat dig en blogg. Grattis till din utbildning!

Kram Linda

2009-06-04 @ 14:34:37
URL: http://farmorslillamadahjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0