FREDAG 27/11-09

Hej alla bloggläsare!!!!!
Ursäkra att det var ett bra tag sedan jag skrev här, men det har varit mycket nu med skolan och allt annat. Jag håller på att praktisera på ett apotek i Höör det är superkul alltså. Jag får lära mig om lager, ge råd till kunderna, sitta i kassan och plocka upp varor. Det är mycket men otroligt roligt. har fått veta efter en magnetröntgen på min rygg att jag har fått disckbråck på 2 kotor i ryggen. Plus att för 2 veckor sedan fick jag en ny propp i mitt ben så det känns inte så roligt kan jag säga. Nu får jag blodförtunnande medicin i en spruta i magen, som min underbara man Anders får ge mig. Anners springer veclor iväg nu känns det,är inte många veckor till jul men advetsljusstakarna är i fönstren nu och det känns så mysigt. På söndag är det första advent och det ska bli mysigt att få tända första ljuset. Ha en bra advent så hörs vi snart KRAM Marie

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Jag önskar dig allt gott, hoppas allt blir bra. Vi har fått mycket snö C:a ½ meter men det lyser fint det är 10 gr kallt. Tänker på Dig Kram

2009-11-28 @ 23:50:22
Postat av: matilda

uppdatering tack?

2009-12-05 @ 21:59:56
URL: http://matildasvanlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0